Långpromenad

Halloj
Var på praktik på fm hos Annica. Tog Bristol till Sveden, Annica red honom i både skritt och trav. Kanonfin! Så snäll :)
Sedan mockade jag och gjorde klart i stallet medan Annica red ut på Tiger. Skön dag i stallet. Tomt utan Fabbe dock :( Men jag hoppas att han mår bra!

Riktigt vårväder ute idag, strålande solsken, flera +grader. Hästarna var vårspralliga! Tråkigt när det blir sånt här väder i Januari...

Kom hem vid 13-tiden, då åkte jag F och Zotis till Mellsta, vi tänkte gå en sväng där. Slutade med att vi var ute i 1,5 timme ungefär, jättehärligt! Zotis var lös hela tiden vilket verkade vara uppskattat :) På vägentillbaka till Mellstacampingen så såg F agilityhinder! Vippbräda samt ett balanshinder. Antagligen låg gamla brukshundklubben där, så dom har väl lämnat lite prylar. Zotis klarade båda "hindrena" galant, men han tyckte balanshindret var läskigt, det var rätt högt, vippbrädan klarade han däremot galant! :)
Zotis var väldigt nöjd med promenaden och har ätit mat och sovit sen dess. Söt :)

Nu är F på gymmet och jag ska ta en dusch, är lite frussen. Trött är jag oxå, sover så dåligt fram på morgonkvisten...

Imorgon är det hundkurs mellan 17,00-18,30 dock utan hund första träffen.

Ha det så bra!


Detta är då Zotis  Söt va?  Idag är han däremot större än på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0