*Dagen efter dagarna

Ojojoj vad trötta vi (jag&F) var imorse..
Vi sov i Gårdvik eftersom Zotis var där.
Men fick lov att kliva upp i tid (9,30) eftersom F började jobba 15, samt att vi skulle få lov att röja på balkongen då den skall renoveras med start imorgon..

Spöregn och storm, hela dagen, så jäkla tråkigt!!


Det är kaos i lägenheten..
Balkongmöblerna står inne, blommor överallt, mycket disk, stökigt som fan osv.

Men, diska gör jag imorgon, städa går det inte att göra förrän balkongen är klar.
Packa upp presenter är det ingen idé jag gör förrän allt är städat och rensat.

Nu är jag trött, imorgon tänker jag ta en sovmorgon, det behövs!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0