*Några dagar kvar

sen har man tagit studenten!

Igår var vi ut med slussbruden, åt lunch, det var trevligt!
Alla treor, alla lärare och alla praktikhandledare skulle vara med, men tyvärr var det många som ej kunde :(
Men gott varé, så dom missade något :)

Har äntligen fått in bilderna ifrån min Kodak-kamera, har ingen sladd till den, men jag satt minneskortet i min Nikon och förde över bilderna till datorn den väge, det gick bra!
Blir bättre bilder än jag trodde med den kameran, roligt!
Har den i väskan jämt, roligt med en liten kamera som man kan ha med sig överallt :)


Slussbruden!



Mysbild på Chappe och Erica och lilla Mazarin :)

Blir riktigt färgglada bilder med kameran, roligt!
Fick den när jag fyllde 18 av mamma o pappa o syrran.
Anledningen till att jag inte använt den är att det är vanliga batterier i den och dom tar slut direkt, den drar batteri även fast kameran är avstängd, var in på Expert för nån vecka sen och frågade ang det, men det var tydligen så enligt dom :S Så jag har batteriluckan halvt öppen när jag har kameran avstängd, då funkar det bra, men det är drygt att komma ihåg!


Här traskar vi iväg, en fot på trottoaren och en på gatan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vad snäll du är :) Tycker bara att det är bra med tips och kritik, jag lär mig mycket! Ja han är väldigt sent tagen, har inte gjort så mycket alls i sina dagar faktiskt. Det är på tiden att börja göra något tycker jag. Bortskämd och ganska ranghög är han. Antagligen är det ingen som har orkat tagit itu med honom innan. Tiden har gått och han har nog blivit svårare och svårare att hantera. Men nu jävlar ska det bli ordning på honom, vi ska klara det! Ja jag ska fråga om jag undrar nått och du får gärna fortsätta kommentera :)

2009-06-10 @ 22:32:21
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0