*Studentbal 13 juni 2009!

Jag klev upp klockan 9, var riktigt trött och sliten.
Halv 10 var jag, mamma o pappa i bystugan, städade och tog hem alla presenter!

Halv 11 åkte jag och mamma in till Falun, jag skulle vara hos Cityfrisörerna kl 11 för håruppsättning + sminkning!

Frisyren blev sjukt bra, sminkningen likaså!
(ni får se bilder längre ner i inlägget, fast ett smakprov får ni nu)



Sedan åkte jag, mamma, pappa, erica och fredrikB till mormor (min F åkte till blge för att hämta ombyte osv)
Värmlänningarna var där, mina kusiners mamma Yvonne, kusinerna Felicia och Marlene och Marlenes dotter Thea!
Oj vad roligt det var!!
Felicia och Yvonne har jag träffat ganska ofta om man jämför med Marlene och Thea, 4 år sedan!!!
Men oj så roligt det var :')

Sedan var det dags att dra på sig klänning och skor för att åka in till Falun, balen väntade!



Det var mycket finklädda studenter, god mat och trevligt sällskap!
Jag, Tove och Linda var de enda från vår skola.
Tove stack dock efter middagen för att gå på Rockstad, men jag och Linda hade trevligt iaf.
Vi dansade oss varma, sjöng oss hesa och drack goda drinkar, det var den roligaste utekvällen jag haft!

Vid 23 var det eftersläpp, då fick även ickestudenter samt studenter utan biljetter komma in.
Min F kom, riktigt tjusig!!
Vi hade roooligt!


Jag & Linda, Linda är frisör nu, och hon hade en riktigt häftig frisyr! Tyvärr har den lagt sig en hel del på detta foto då det är taget ganska sent. Hon var iaf otroligt fin, cool klänning!



F lekte sedan paparazzifotograf hela vägen från Harrys/Grand till bilen. haha

Lite bilder på min frisyr:






Ellinor på Cityfrisörerna i Falun som gjort den + sminkning. Riktigt duktig tjej!



En underbar kväll som slutade med värk i fötterna, och otroligt roliga minnen!

Mamma fick plocka hårnålar, sedan duschade jag, gick åt en hel flaska balsam, och det gick iaf inte att borsta ur...
Men nu har jag hällt i en balsamflaska till idag, nu är det vanligt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0