*Studenten den 12 juni 2009!

Klockan 8 samlades vi vid skolan för champagnefrukost!
Jag åt jordgubbar och drack en Twister, champagne och vin är inte min grej..


Maya och Tove var taggade!


Linda höll ett glatt och trevligt tal! ;)


Sedan fixade några det sista med flaket, ballonger och lakan hängdes upp :)


Dags för lunch, vi fick trerätters middag, det är kanske fördelen med att ha skollunchen på en fin restaurang? :)

Efter lunchen var det betygsutdelning, sorgligt med otroligt skönt!
Hade bra betyg, de flesta visste jag om, så det var roligt :)


Sen var det utspring, fyllt av glädje!!







Lastbil ner till centrum, där klev vi av, för att gå studentparaden genom stan!

Studentkåren i täten med ca 950 studenter i släptåg!
Sjukt mycket folk och härlig stämning!

Efter paraden letade jag på kusin Amanda, hennes pojkvän skjutsade oss i en sprillans ny bil som hade Sverigepremiär dagen efter! Kallt var det då vi envisades med att åka utan tak ;)
Har tyvärr ingen bild på bilen här, dom finns i pappas kamera..

Vi samlades i Gårdviks bystuga, det började droppa in mycket folk.
Vi åt och fikade och hade trevligt!
Tomas Öberg som var bjuden tillsammans med tjej och barn hade gitarren med sig och uppträdde med pappa, riktigt uppskattat!!


Man skulle nästan kunna tro att både jag och Nicke har fått i oss för mycket? haha



Det blev dags att öppna alla paket, och kolla vad jag fick!!
Jag såg denna UNDERBARA tavla i Valbo för flera månader sedan, på Cervera, visade den för mamma då. Jag tänkte köpa den, men hade inte pengar. Mamma och syrran har letat efter denna då mormor vela köpa den åt mig, och tillslut hittade dom dem. Jag blev sååå glad!!!!!
Visst var den fin?
Den ska få hänga ovanför Zotis plats sen, nångång då vi flyttat till större :)



Det bjöds på musik både av son och..


...en lite rockigare far ;) TACK Tomas för att du spelade!!


& tack pappa!


Nicke, Fredrik, Erica och lilla Emil ;)
Kul att Nicke kom, han var en jäkel på att sjunga tillsammans med...


...F's lillebror Nicke som både spelade och sjöng på slutet ;)


Partajet slutade med att Kjell (Kusin Amandas pappa) gick på toaletten för att sedan när han var klar och skulle ut, ta med sig dörren.. Ojojoj vilket problem dom hade att få tillbaka den..
Tre karlar och två frunntimmer behövdes! haha :)


TACK ALLA SOM KOM TILL GÅRDVIKS BYSTUGA FÖR EN OFÖRGLÖMLIG KVÄLL/NATT!
NI ÄR GULD VÄRDA!
JAG HADE RIKTIGT ROLIGT, HOPPAS NI UPPSKATTADE KALASET!


TACK ÄVEN FÖR ALLA JÄTTEFINA PRESENTER!!!

Jag ska ta kort senare och skriva upp allt jag fick, så får ni se här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0