*Sveriges nationaldag!

Denna firar jag med nackspärr och mys med mina älsklingar!

Just nu är F ute på en cykeltur med Zotis, efter det blir det film, mysigt!
Jag har köpt jordgubbar, så vi ska äta jordgubbar och mjölk, mums! :D



Idag är det alltså ett år sedan jag var i Stockholm och var med om saker jag aldrig hade kunnat drömma om att vara med om, känns ganska läskigt när man ser bilder, jag var verkligen där.
Men det är inget jag ångrar, en erfarenhet rikare.

Nu tar vi nya tag.

Imorgon blir jag ett år äldre, alltså 20 år! Inte illa ;)

Sedan väntar student veckan, ojojoj.

Måndag är det mösspåtagning
Tisdag är det lunch på Slussbruden med praktikhandledare, alla treor + lärare
Onsdag är det inlämning av böcker + nycklar
Torsdag är det avslutning för ettorna och tvåorna
Fredag är det student!!!!


Gammal bild, nästan exakt 3 år gammal :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Okej. Jag tyckte att det såg ut som en mops först. Men söt var hon/han :)

2009-06-06 @ 23:52:18
URL: http://carolinewaallin.blogg.se/
Postat av: Sara

GrattiS!

2009-06-07 @ 16:01:47
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0