*Tacksam

Jag är så otroligt tacksam att jag har det som jag har!

Jag har världens underbaraste pojkvän som är förlovad med och som jag även bor med,
tillsammans har vi Zotis, som förgyller var dag för oss.

Zotis fick jag av min underbara syster och hennes pojkvän -det är den vackraste gåvan jag fått!


Visst, det är otroligt mycket jag skulle vilja ha.
En större lägenhet, en häst, en bil, en amstaff, ett jobb, en vän osv.


Men shit vad jag är glad att jag har det jag har!

F är det bästa som har hänt mig och efter det är Zotis, utan F hade jag aldrig haft Zotis, det är tack vare honom det har fungerat så bra som det har gjort!
Zotis och F är bästa vänner, det är så underbart att se dem tillsammans, Zotis älskar sin husse och jag vet att husse älskar Zotis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0