*Varmt & härligt väder

Igår åkte jag, F, P och Zotis ut till Gårdvik på dagen, dom fiskade och jag tog med Zotis och Klimpen till sjön, det uppskattades av dem!
Zotis var dock lite dryg och simmade ut till F och P som rodde båten, så dom fick ro in till land med Zotis igen, han ville nämligen inte komma på sin (dryga) mattes inkallningar..

Åt sedan tacos, vilket var underbart gott!


Framåt em/kvällen åkte vi till Borlänge, plockade upp D och åkte till Ulfshyttan, grabbarna badade och så även Zotis, han hoppade i från bryggan!
Han fick ju lov att rädda sin husse som "ramlade" i..
Zotis älskade verkligen att simma med grabbarna!


Står o kikar ut över vattnet, funderar om han ska hoppa i eller ej..


och det gjorde han, här simmar han ut i vattnet för att möta F :)


Det var en riktigt skön och trevlig kväll, bortsett ifrån myggen..


Idag har jag pysslat lite härhemma.. Känner mig väldigt trött, undra varför..

F är i Ludvika och kommer hem ikväll, så jag o Zotis får roa oss ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0