Sex and the City - The Movie

Nu har jag sett den, eller det var väl för några timmar sedan. Men den var iaf bra, varken mer eller mindre :)

Har varit i Gårdvik större delen av den gångna veckan, saknat F som tusan!!!! :(
Tagit hand om Rocket & Tintin, ridit och haft roligt. Varit hos Annica på praktik osv. Trevlig vecka, FÖRUTOM:

Emmas jack russel Sally löper och var hemma hos hennes farmor som bor på samma gård. Jag var hästvakt, tog med mig Zotis varje gång jag var där, tränade honom med hästarna. Ville passa på så mycket som möjligt eftersom Rocket var gudomlig med hundar (<3) Klimpen var med mig ut i skogen när jag red, han sprang lös. Men till det dryga:
Hundarna har gnällt tammefan hela veckan, bara velat ut osv. dryga hundskrällen. Har sovit några timmar/natt pga dom. Erica tänkte ringa och boka akuttid för hormonspruta till alla 3, haha.

Såå skönt att vara här i Borlänge, Zotis är lugn och TYST. Härligt!

Men hästeriet har gått jättebra, sååååå roligt att rida!
Jobbade onsdag kväll på ridklubben, hade Sandras lektion, hoppning. ROLIGT!! Lajban dummade sig en del, så jag red honom efter lektionen, riktigt dryg till en början, men sen ganska trevlig :)

Jag och F la oss vid 21 igår, så skönt! Zotis sov redan då, jättetrött efter att ha varit i Gårdvik (sömnbrist, gnäll, matvägran, mycket motion, fjäska för Klimpen, vara med i stallet, hästar, ännu mer fjäsk för Klimpen osv) F började sedan jobba 5 imorse, men jag och Zotis sov till halv 9. SÅ SKÖNT. Sen ut på en långpromenad på en timme, sen frukost framför filmen^^

Har precis käkat tacosrester ifrån igår. F ligger i badet och nu ska jag söka jobb :)

Imorgon ska jag till Sveden och kolla hopptävling, ponny. Emma ska rida, tror dock inte att jag hinner se henne :( Har knatteridning och handikappridning imorgon. Kanttisarna får rida ut i skogen då ridhuset är bokat till 15,30. Handikappen går sedan i ridhuset.

På måndag är det skola, alternativt att jag följer med Annica till Sigtuna, Mälarkliniken med Fabius<3. Återbesök.

Nu ska jag fortsätta med jobbletande, sen pussa lite på F.

hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0