Teneriffa!

Wiie, det närmar sig med stormsteg!

Planet går imorgon klockan 9,00, incheckningen stänger 8,00 :) Ska bli såååååååå skönt!

Har packat allt utom handbagage nu, min väska blev inte alls att väga mycket, bra det. Kanske man kan shoppa med sig något hem :)

Sov i gårdvik igår till idag. Var på stan i Falun med mamma och sis igår, fick ballerinaskor + bikini av min snälla mamma. Köpte en jättefin skjorta åt F i hans vanligs strl, han såg den inte på fm idag. Sen provade han den och den var lite liten runt hans armar och axlar (biffen) haha. Kupolen stängde 17,00 och vi ryckte i dörren 17,01. OTUR. Så F får åka utan skjorta till Teneriffa så skulle hans far byta den medan vi är borta..

Jag och Zotis sov i gårdvik då, sen imorse så gick jag och pappa en långpromenad med Zotis och Klimpen <3

F kom vid 12,00-tiden. Vi åt god sallad, sen pussade & kramade vi en massa på Zotis (åh vad jag kommer att sakna!) Han blev ledsen när vi åkte sa syrran :'(

Sprang in till mormor med en blomma, hon fyllde år i veckan, blev bjudna på fika.

Sen till Blge, packat och fixat. F är ny rakad, inget hår och inget skägg och mustach! Känner knappt igen honom! Han som är så snygg i sitt skägg o sin mustach<3 men blir han solbränd blir det nog inte så bra :P

Ska strax duscha jag med, sen diska och packa det sista. Sen förhoppningsvis hinna se lite av Robinson.



Tror inte att jag hinner skriva nå mer sen. Men ha det så bra i KALLA och SNÖIGA Sverige ;)


Mina ÄLSKADE älsklingar ♥

Kommentarer
Postat av: Gemma Johnson

Åh fy fan ska du utomlands din jävel!! Inte alls avundsjuk! :P haha! Hoppas du får det underbart!! stora kramar!

2009-03-28 @ 21:46:53
URL: http://www.drommenomenegengard.blogspot.com
Postat av: martina

guud vad härligt med en utomlandsresa:):) jag har faktiskt gjort så nu att vi bara kör på med droparna och håller han, så tror han har märkt nu att det inte funkar att åla sig undan, går bättre och bättre varje gång:):) vart din hudn också super kladdig när det rann ut, min ser jätte flottig ut i päsen nu: kramar

2009-03-29 @ 11:38:23
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0