Twilight

En underbar film!!
Bättre sent än aldrig, men nu har jag och F sett den filmen. Helt underbar enligt mig..
Har läst boken som filmen är baserad på och den var riktigt bra, dock längesen jag läste den. Men riktigt bra story!

F är ute med Zotis nu och jag är redo för att sova, riktigt trött!!

Red Rocket igår, han var riktigt piggelin. Sen gick jag en promenad med Tintin och Zotis :) Zotis var riktigt nyfiken på lilla Tintin.
Idag så red jag Rocket och longerade Tintin. Roligt.
Kan lova att jag har träningvärk av ridningen, var trots allt över 2 månader sen jag red ordentligt!

Hoppas verkligen att Emma med familj har kommit fram till Egypten ordentligt och att dom har det kanonbra!



Känner mig riktigt glad idag, varför vet jag inte. Men varför spekulera i det, är jag glad så är väl det bra? :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och dejta kudden, eller, jag ska vänta på att min älskling kommer in med Zotis. Är så skönt att ligga och mysprata med honom innan man somnar.

F, du är underbar <3

Kommentarer
Postat av: Nicke

Sett Twilight två gånger sen i Lördags, riktigt bra!! =)

2009-03-09 @ 16:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0