Helgen

Har varit i Gårdvik fredag-söndag, F jobbade fm hela helgen.

Har inte gjort något speciellt all, igår jobbade jag, annars har det varit lugnt!

Eller jo förresten!
I lördags så var syrran och hennes Fredrik på partaj i Bjursås, vi klämde in oss allihopa i bilen, syrran övningskörde, mamma satt bredvid, fredrik jag och pappa klämde in oss i baksätet (TRÅNGT) Baileys i mammas knä, Klimpen och Zotis i skuffen. HAHA. Måste ha sett jävligt roligt ut. Sen skulle det tankas på Preem i Falun, pappa och F klev ur. Jag fick hålla i ölburkarna, sen skulle dom in igen. Pappa i mitten och F bakom föraren, det blev lite trångt då pappa skulle försöka få över sitt skadade ben över mittknölen på golvet, så jag skrattade som fan, hängde ut från bilen med två öl i handen. Shit, han som tankade bredvid oss stod och gapskrattade. Han trodde nog att det var jag som var full HAHA.

Sen skulle jag och mamma hämta F och E i Bjursås på kvällen, så vi packade in Zotis i skuffen och Baileys i mammas knä och jag körde. Sen kom vi några km, då började en massa lampor blinka i pappas audi, så vi vände och åkte hem, startade F's Passat efter att ha lassat in oss och hundar i den, då lös tanklampan, slut på diesel, så vi packade in allihopa i mammas Audi, slut på bensin i även den, men åkte till Svärdsjö och tankade, sen iväg till Bjursås.
Erica övningskörde hem, jag Zotis och F satt bak och mamma hade Baileys i knäet fram.
F var lite dyng om man säger så, skrattade som fan, han är bra roligt med lite alkohol i kroppen!

Var även på lite kalas ¨på lördagen, Emma fyllde ju 13 år!! Gammal brud, tonåring o allt. God tårta var det.
Många som fyller år i maj,
Emil fyllde 10 den 3maj - fick en traktorleksak med en massa olika skopor till :)
Emma fyllde 13 den 8maj - fick en fin ljusrosa kofta
Jacob fyllde 20 den 8maj - Jag kom ihåg att skicka ett GRATTIS-sms! Hoppas jag kan parvla mig till Bromma i sommar, var ett tag sedan vi sågs nu, eller så får du parvla dig till Dalarna!
Min första kanin Izzi skulle ha fyllt 13 den 10maj - Skulle ha fått en tårta om hon hade levt ;)

OSV.



Nu har jag skrivit ett långt brev till Zotis uppfödare, har tänkt göra det väldigt länge, men nu äntlgien blev det av. Så nu hoppas jag på bilder på hans föräldrar, samt foton från hans valptid, spännande!!


Satt och kollade runt lite på internet, hittade en jätteroligt sida med en massa hundprylar, man kan dessutom välja vilken ras man vill ha! Det finns allt från skärbrädor, krokar, kläder, plånböcker, välkomstskyltar, ja det mesta. Klicka HÄR så kommer du till sidan. Jag skulle vilja ha så gott som allt på den sidan!
Kommer garanterat beställa hem koppelkrokarna på Border Collie sen när vi flyttat till större! Dom var så fina, dessutom kunde man välja vilken färg/teckning hunden skulle ha :) Roligt!

F är på gymmet just nu, Zotis ligger och sover efter en cykeltur och jag borde plugga :P

Nu närmar sig studenten med stormsteg, så skönt!!!!!!!!! :D

Vit klänning till studenten är köpt, balbiljetter är bokade och betalda, klänning är hyrd, mössan har kommit :)
Jag ska köpa skor till balen, gå till uthyrningen och prova klänningen med skorna så att hon kan sy in den osv.

Ska bli såå roligt!



Gammal bild, men tack för en rolig helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0