*Auktion!

Längesen jag skrev nu igen..
Men jag har glömt att berätta om auktionen som var för någon helg sedan i granngården hos mamma o pappa.

Gården är såld och de som sålt den hade auktion på möblerna och en hel del andra saker.

Första auktionen som jag går på och som jag bjuder på :)

Fick med mig en jättefin kista hem, som på bilden nedan, fast mörkare trä och nyare.
Riktigt fin!!
200kr


Sedan ropade jag även in två gamla, fina gröna glasflaskor.
20kr ;)

Och även några böcker, fyra band av Nordsvenska hästens stambok tidigt 1900-tal.
Riktigt roliga att ha!
50kr

Var riktigt skoj och det var otroligt många fina saker!
Hade jag haft pengar hade jag bjudit på massa mer saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0