*Trött

Känner mig väldigt trött och frussen..
Det har varit en lång dag.
Var hos Annica vid 8,30 gjorde då iordning Tiger :)
Sedan framåt 9,30 så brummade vi iväg, plockade upp Erica i Enviken och sen så for vi mot Bollnäs.
Kom hem till Sigrid, som bodde jättefint!!! En aning avis blev man..
Annica red Tiger, sen tittade vi när Sigrid red en 3årig hingst och sen åkte vi hemåt..

Det blev en lång dag och nu är jag jättetrött!

Zotis var hemma ensam i 4 timmar och det verkade ha gått superbra, skönt!


Nu ska jag ta en varm dusch, kanske ett bad?
Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa, sen sova.


Imorgon åker Annica med familj till Cypern, en aning avis är man... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0