*Fixardag

Upp imorse efter en skön sovmorgon, käkade frukost och åkte en sväng med bilen.
Gick en långpromenad med Zotis och F i skogen i strax över en timme,
vi körde mycket sökövningar.
F hade väldigt bra färg på sina kläder så han fick gömma sig flertalet gången, dock är Zotis riktigt duktig på att söka så han hittade honom utan problem :)

Skjutsade F till jobbet och åkte till ICA Maxi, köpte lite nötter och mjölk.

Nu har jag kört 3 tvättmaskiner med tvätt och hängt ut, proppfullt på sträcket..
Duschat alla blommor i badkaret och nu skall jag torka av fönsterbrädet och dammsuga och våttorka golvet.

Zotis ligger ute på balkongen och tuggar på sitt märgben..



Imorgon åker jag och Zotis till Gårdvik.
Det är 4-årskval på ridklubben, så jag ska kika på fina hästar där :)

Sedan kommer F på eftermiddagen och hämtar Zotis.
Jag jobbar på söndag och ska sedan ta hand om Baileys och Klimpen söndag-måndag, pappa åker till Jämtland på älgjakt, Erica och mamma åker till Kalmar (Ericas skola) och FredrikB åker och jobbar på måndagen..


Nu ska jag torka lite damm ;)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja så är det säkert, jag bara sa det som jag har erfarenhet av :)

2009-09-11 @ 18:59:52
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0