*Hälsa ifrån mig

Underbart väder idag, riktigt höstväder.

Hoppas ni har lika fint väder på de gröna ängarna..


Flash, nu får du ta hand om Fabbe och Ballerina där uppe.
Dom är nya och behöver nog lite stöttning däruppe.

Jag hoppas du är rund och go Flash, med hela fina ben som inte värker och att du har en rund välmusklad rygg.
Att du kan galoppera så långt du bara orkar, att du kan äta av det gröna gräset utan att få ont i magen.
Du slipper bära skor som du hade så mycket problem med och du slipper ha ömmande hovar,
men framförallt så slipper du tunga ryttare som skumpar på din rygg.

Du har varit däruppe i över 5 år nu, så du vet hur allt är.

Du får hjälpa Fabbe, han skulle nog gärna följa med dig i full galopp över ängarna.
Fabbe är en snäll häst och du kan säkert lära dig mycket av honom.

Sen får du hjälpa Ballerina, hon flyttade upp idag liksom Fabbe.
Ballerina vill nog hitta en trevlig tjejkompis, och det har du säkert, eller hur Flash?


& Fabbe, jag hoppas du har det bra nu, jag saknar dig.
Hälsa till Flash, säg att jag saknar honom jättemycket.



     Har tyvärr ingen bild på Ballerina här.
Flash                           Fabbe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0