*Reflexer

Måste köpa ny reflexsele till Zotis, han har växt ur sin + att han har för mkt päls för den..

Det är en reflex i spårselsmodell, den försvinner in i pälsen..

Så när vi åker till Valbo nästa gång så ska jag köpa denna på Hööks:


139kr och skulle passa honom perfekt tror jag :)

Det är kolsvart ute nu, och blir ju mörkare tidigare och tidigare :(
Jag har blivit fruktansvärt mörkrädd på sista tiden, vet inte varför?

Har flyttat hit lite mysko människor i områdena runt oss, kanske är därför.

Jag vill flytta.

Kommentarer
Postat av: yohanna

svar; Hej! Tack att du förstår mig. De är de som inte har hundar som inte fattar hur det känns att vara med om sånt här. Vilken otroligt fin hund du har förresten :) tack för stödet. mvh yohanna

2009-09-23 @ 22:13:14
URL: http://yolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0