*I väntan på bilen..

F är på jobbmöte nu på morgonkvisten, så jag väntar på att han ska komma hem så att jag kan brumma till stallet.
Ska mocka och fixa iordning maten, kolla hur ridhuset är bokat osv.
Hinner nog inte rida före lunchfodringen, så jag åker dit och rider efter lunchen istället.

Igår red jag i ridhuset, han var ganska pigg och trodde att vi skulle hoppa :) Det var nämligen ett gäng tjejer i ridhuset som hoppade sina hästar/ponnier när vi kom in. Men efter ett tag insåg han att det stod dressyr på schemat, han var väldigt trevligt, trots att det var väldigt trångt i ridhuset.

Det är verkligen superroligt att komma igång med ridningen, känner mig som en helt ny människa! ;)
_

Nä, nu ska jag byta om och hoppas på att F kommer hem snart..


Madonna, ett sto som stod på ridklubben för ett par år sedan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha Ja SÅ Söta ! Mmm hon verkar vara ett litet yrväder så jag får hålla koll :P tänkte ta bort mattan de veckor hon är här haha . så hon inte råkar kissa på den eller så . så drygt att tvätta STOOORA mattor ! ÅH jag LÄNGTAR hahaha !

2010-04-07 @ 12:28:26
URL: http://malvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0