*Irriterad

Är lättirriterad idag..

Har riktigt längtat till ikväll, kura ner mig i soffan, kika på tv och ÄTA HONUNGSMELON.
Köpte en hel melon i onsdags och delade då på halva med F, den var inte helt mogen, men helt okej.
Så jag tänkte spara resten till min mysfredag.

Skulle precis ta fram och skära upp den, men den är BORTA.

Självklart har F smaskat i sig alltihop, typiskt honom.

Blev så jävla sur så jag ringde och var grinig på honom.

Nu blev hela kvällen förstörd, så nu tänker jag inte ens titta på TV.

Hade egentligen kunnat gå och lägga mig nu, men då blir väl F grinig eftersom jag lovat att raka hans huvud ikväll.
Kanske ger igen efter den uppätna melonen.


Kommentarer
Postat av: Konradanna

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-12-02 @ 08:58:29
URL: http://konradanna.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0