*Vårväder

Vilken underbar dag det har varit!
Vädret var på topp redan kl 06,00 imorse när jag och Zotis begav oss ut på morgonpromenad, frost i marken med strålande sol :) Härligt!

Tog bussen till Falun och därifrån mammas bil ut till A, längesen jag var där, men lika trevligt som vanligt! :D
Finafina hästar, trevligt sällskap och sol, kan det bli bättre?

Tog sedan bilen till mammas jobb, lämnade nyckeln, tog bussen till Borlänge.

Gick in på Djurmagazinet och hälsade på Sofia som kommit hem från Egypten, hon var solbrun och fin!
Längtar till sommaren!
Fick en väldigt fin pikétröja av henne som tack för hjälp med hästvakt/lite hundvakt.
TACK, det hade du inte behövt ;)


Har nu precis kommit in från en timmes utevistelse med Zotis, promenad och njutning av kvällssolen.

Nu ska jag dammsuga, sedan duscha.


Längtar till sommar och sol!
På bilden: t.v Novas Suprice och t.h Brioche.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh det var så lite så. Om du visste va glad jag är för din hjälp! Kramen

2010-04-13 @ 23:53:45
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0