*Sjukling

Sov tillsammans med Ella i lördags, det fick jag betala för.. Fytusan vad förkyld jag blev :(

Men kom iaf iväg till Strömsholm på lördagen, tillsammans med Annica och Sara kollade jag på SM-kvalet i dressyr. FINA hästar och jag blev fruktansvärt ridsugen, tänk att ha en häst att utvecklas med och få "prova på" alla konster tillsammans med!

Minna Telde & Larina Höm

På lördagskvällen kände jag mig riktigt trött, fick knapp sova något alls natten till söndagen (ca 3 timmar) och hela söndagen rann snoret och jag kände mig allmänt seg.
F's snälla pappa hjälpte oss att frakta hit en bäddsoffa + byrån jag fixat (bilder kommer!) från Gårdvik till Medväga, tusen tack!

Natten till måndagen fick jag sova betydligt bättre, vaknade tidigt av att syrran ringde och berättade att dom var påväg.
Hade Ella & Baileys här hela dagen och det var sååå underbart!

Goa, älskade unge ♥

Mamma kom sedan hit och hämtade saker som Ella hade med sig. Jag fick SMS-avisering om att mitt SIBA-paket hade kommit till ICA i Svärdsjö så jag följde med ut till Gårdvik och hämtade ut min jättefina Mini-PC :)
Kände mig inte alls pigg på kvällen så jag sov i Gårdvik, gick o la mig supertidigt.

Imorse vaknade jag av en morgonpigg Ella, pysslade om henne och tog sedan en promenad med Ella i vagnen och Baileys & Zotis i koppel.

Åkte sedan till Medväga, kollade på några True Blood-avsnitt med älsklingen, åt mat och bara slöade hela dagen.
Nu är han och fiskar sen några timmar tillbaka.

Jag ska strax krypa ner i sängen då jag ska upp tidigt imorgon för att åka till stallet, som jag längtat!!!!

Hoppas, hoppas att jag är ännu piggare imorgon!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Gemma Johnson

Tjena Johanna! Hur mås det? Har ni flyttat nu? Stora kramar!!

2010-08-24 @ 22:17:57
URL: http://www.drommenomenegengard.blogspot.com
Postat av: erica

tack för all hjälp<3

2010-08-24 @ 23:29:31
URL: http://pican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0