*Helgen

I helgen befann jag mig i Gårdvik, så roligt att träffa Ella efter 2 veckor ;)
(självklart roligt att träffa resten å, men Ella var viktigast)

Gjorde inget speciellt alls på fredagen,
på lördagen var jag till Borlänge och kollade på en lägenhet med F och hans pappa.
Kanonfin och helt i min smak, vill ha! Men tyvärr är hyran för hög för oss sålänge inte jag har ett jobb... :(
På söndagen jobbade jag på SRK.

Utöver det har jag ätit GOD mat med familjen, pussat och gullat med Ella, gått promenader med hundarna, umgåtts med bästa SIS.


Världens finaste lilla tjej ♥




Erica var hurtig och bakade matbröd, Fredrik hjälper till så gott han kan och Emil tittar på :)


Kommentarer
Postat av: Bastiantiril

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2012-08-24 @ 07:53:07
URL: http://bastiantiril.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0