*Lågvarv

Går på lågvarv här hemma, har sprickor i ett par revben på vänster sida.

INTE SKÖNT.

Hunden är gratis, för jäveln rycker till i kopplet och ska jaga en joggare, när gjorde han det senast?? Aldrig.
Precis när värktabletten började värka så rycker han till så det knakar i ett revben, så nu har jag skitont.

Han är inte min hund förrän jag är läkt. PUNKT.

Har haft sjukt tråkigt hela dagen, det enda jag kan göra är att sitta framför datorn eller TVn, och hur roligt är det efter x antal timmar?

Är galet trött, men lägger jag mig så kommer jag inte upp utan hjälp och F jobbar...
Men snart ska jag lägga mig, får väl vänta med att gå upp tills han kommit hem..


Nu var det mkt gnäll här, men jag orkar inte vara trevlig, är ledsen och kinkig och jävligt surig.
Det tar på en att ha ont.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0