*Upprörd!!

Såg denna video för ett tag sedan och jag blev så sjukt upprörd.

Vad FAN är det som gör att människan ska få bete sig hur FAN som helst??
Är det något jag HATAR så är det rodeo, ajg skulle aldrig BETALA PENGAR för att se detta DJURPLÅGERI.

I slutet av videon så visar man vilka käna märken som SPONSRAR denna tortyr.

Coca-Cola, Wrangler, McDonalds m.fl.

Hur sjukt är inte det???


Sedan läste jag denna artikel i Expressen igår.
Jag blir så frustrerad!

När vi har flyttat och har en stor frys, då ska jag leva på älgkött som någon i min bekantskapskrets har skjutit och slaktat själv.
Jag ska köpa kött av folk jag känner, som jag vet behandlar djuren bra både före och under slakt.

Jag ska ALDRIG mer äta på någon snabbmatsresturang, då dessa köper in importerat kött som ofta är halal-slaktat, speciellt kyckling.

Religionsfrihet i Sverige betyder då FAN INTE att man ska få plåga ihjäl djur med halal-slakt eller kosher-slakt, för det är så äckligt jävla sjukt!
Jag har sett ett klipp på youtube, en kosher-slakt, det tog 5 MINUTER innan djuret som var en get låg ner och var död, 5 MINUTER lidande av att halsen är avskuren och att den sakta töms på blod.

VIDRIGT.

Kommentarer
Postat av: A-S

Hej! Jag håller fullständigt med dig. Hur kan de få plåga djuren så här ? Vad har känslan för djuret tagit vägen? Det är bara pengarna som talar...

Fy f.. Mvh A-S

2010-02-01 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0