*2010

Gott Nytt År allihopa!

Nyårer firades inte så jättemycket här, Zotis blev nämligen skrämd av några SKITUNGAR som jagade varandra med smällare alldeles intill F och Z..
Så Zotis var ganska skakis..
Men han fick iaf träffa A's amstaffhane på 6 månader, Zotis skötte sig galant.

Sedan åkte vi upp i skogen för att rasta honom, sen hem, var hemma 23,55 kanske.
In i lägenheten, ner med persienner, på med tv och film på hög volym, sen sov vovven :)


Jag har gått in i ett projekt, hemligt än, bara F som vet.
Tänker inte dela med mig av det mer förrän jag vet hur det funkar :)
Känns bra iaf!

Slänger upp några härliga vinterbilder ifrån en morgonpromenad för ett tag sedan :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tror att jag vet vad det nya projektet är. Pratade vi om det här hemma på nyår? Kram

2010-01-02 @ 22:07:50
Postat av: Johanna

Till viss del :) Men om jag säger som så, jag är inne på samma spår som dig ;)

2010-01-04 @ 14:55:06
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0