*Grilla körv

Var i Gårdvik i helgen.

Först var jag + F + min familj på namngivelse i Pilbo, söt unge och otroligt vacker sång av mina kusiner som är SÅ duktiga på att sjunga!

Sedan åkte jag med mamma, pappa o Ella till Gårdvik (Erica och Fredrik skulle på bio)

Gullade med sötnosen Ella, sen somnade hon.

På söndagen så åkte jag till Linghed, tog hand om Ella medan Erica och Fredrik passade på att städa.
Vi grillade körv, eldade, kollade på film, pussade på Ella osv osv.

Åkte till Gårdvik, åt älgstek med hasselbakspotatis och sås MUMS!!

Sedan skjutsade Erica (övningskörde) mig till Borlänge, pappa, Fredrik och Emma var också med.

Lite bilder:

Ella visar upp pyamasen som hon fick av mig och F i julklapp :)


Sötnosen är redan hästintresserad ;)


Erica grillade korv! :D


Ella med sin storebror Baileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0