*Häst att rida

Har förresten blivit erbjuden att rida en häst så ofta jag kan och hinner :)
Hästen står vid mamma och pappa och jag har ridit henne mycket för många år sedan :)

Tyvärr är det ju långt att åka, men jag kom överens med syrran om att vi kan hjälpas åt,
jag rider på helg + veckodagar jag kan och hon rider några dagar som jag inte kan.

Kan bli skoj :)


Sen har jag även fått svar på en annons jag satt ut, att jag sökte häst att rida.

Men jag vet inte hur jag ska göra, det går bussar fårn Blge + Falun, men inte enda till stallet, för det ligger 2km ifrån hållplatsen.
Visst, 2km är inte jättelångt, men har man packning i form av kläder + annat så blir det träligt, så vi får se.

Hästen lät inte heller jätteintressant, men jag kanske har för höga krav?
LA dressyr och 120 hoppning, halvblod/varmblod, valack 8 år.

Vi får se, jag ska ta mig en funderare, speciellt angående bussen, vet ju att jag får låna F's bil när det behövs, men det blir dyyyyyrt i längden.
Busskortet har jag ju alltid påfyllt, så lika bra att använda det.

Men men, tål att tänkas på!

Nu ska jag sova, Godnatt!


Världens bästa Pilen som jag ofta önskar att jag fortfarande red ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0