*Helgen!

Helgen tillbringades i Gårdvik, jag och Zotis åkte dit redan i fredags!

Fredag
Tog bussen till Falun där mamma plockade upp mig och Zotis.
Åkte sedan till Isala och Kerstins stall, Erica skulle rida Agrippa och Kicki skulle rida Pilen.
Gjorde ont att vara i det stallet, för fasen vad jag saknar det.. Agrippa blev så glad när jag kliade henne i pannan, glimten i hennes öga letade sig fram, det högg i mitt hjärta... ♥
Gick med Zotis när dom red, mamma gick med Klimpen och Baileys.
Åkte sedan till Gårdvik, släppte Klimpen och Zotis i skogen :)
Erica och Fredrik lämnade av Ella hos oss, barnvakt :) Dom skulle handla osv i Falun.
Gullade med Ella hela kvällen, var bland annat upp till grannfamiljen Hallams/Nilsson.
Ella fick träffa hästarna där för första gången :) Hon skrek av glädje när hon såg lilla Tintin (shettis), självklart provred hon honom också ;)
 


Sedan satt vi inne hos dom och pratade ett tag, Ella blev nära vän med deras jämthund Tea på snart 1 år :)
(ignorera mig, för jävligare på bild kan man inte bli.........)

Erica och Fredrik kom tillbaka från Falun, dom tog Ella med sig och åkte hem, och jag gick och la mig :)

Lördag
Mamma och jag åkte till Annica, fixade i stallet, så mysigt!
Gick med Tiger till Sveden och sedan tog jag med mig Brille hem till stallet, träning på Sveden..
Fixade och msyte lite, sen åkte vi hemåt igen.
Ella kom förbi och var med mig och mamma på dagen, Erica och Fredrik åkte skoter ;)
Var hem till Maria W med mamma och Ella, trevligt!
Ella åkte även pulka, vilket enligt henne var superskoj!
La mig tidigt!

Söndag
Gick morgonpromenad med mamma, Klimpen och Zotis. Mötte mamma och pappas "nya" granne och hennes en hund, en Border Collie-tik på 5 år :) Släppte Zotis och dom lekte och hade roligt!
Åkte sedan till Sveden där jag mötte upp Malin V, kollade på hundkurs för Marie Larsson, hon verkade bra. Så jag ska nog anmäla mig till en kurs för henne senare i vår tror jag.
Träffade även på Annica som hade träning där.
Tränade lite med Zotis när jag kom hem, han var så duktig!!
Hade handikappridning på Svärdsjö RK, gick kanoners!

Sedan skjutsade världens bästa mamma och pappa mig och Zotis till Borlänge.
La mig tiiiidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0