*Uttråkad som fan.

Har så sjukt tråkigt.
Fyfan till att bo i liten lägenhet, vara pank, vara utan bil, vara ARBETSLÖS, inte ha någon att umgås med (inga vänner alls), inte ha någon häst att rida osv, osv, osv.

Jag börjar seriöst bli deprimerad över den här skiten, jag mår inge bra...

JAG VILL GÖRA NÅGOT.

F sover till mitt på dagen, man smyger runt för att inte väcka honom, eller också så tvingar man sig att sova lika länge som honom och då försvinner hela jävla dagen.
Man gör inte ett piss, jo går ut med hunden, kastar lite snöbollar, går in och sitter här vid datorn.
Dammsuger lite när det börjar bli dammigt/grus i hallen, drar igång en tvättmaskin när det behövas, osv osv.

Hur roligt låter det?

Nä fyfan.


Kommentarer
Postat av: annica

Det låter inte bra !!! Du är välkommen hit när du vill!! Glöm inte det!!Kram på dig!

2010-01-08 @ 16:33:24
Postat av: Anonym

Jag förstår att det är trist. jag har varit i exakt samma situation. Du är alltid välkommen hit också.. Går bra med bussar;-)

2010-01-09 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0