*Lista

DAGENS VILL HA: Motivation till att träna samt en motiverad hund.
DAGENS KLÄDSEL: Korta jeansshort, rosa t-shirt, bh o trosor.
DAGENS SMINK: Inget alls.
DAGENS FRISYR: Nytvättat och utsläppt.
DAGENS HÄNDELSE: Ella med familj kom på besök.
DAGENS LÅT: "Jag är född i en liten by" - Brolle.
DAGENS PLANER: Fixa litegrann och sedan sova.
DAGENS SAKNAD: En bil.
DAGENS DUMMASTE: Att jag är lat och äcklig.
DAGENS DROG: Musik.
DAGENS ROLIGASTE:
Att Ella kom hit ♥ & ridningen av TC :)
DAGENS TRÅKIGASTE: Att Zotis är sjukt svårjobbad.. 
DAGENS FAVORIT: TC :)
DAGENS KÖP: Snask, vilket jag ångrar.....
DAGENS HUMÖR: Glad på fm, deppig på em.


Bjuder på den underbara låten :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hörredu du, du e varken lat eller äcklig! Skärpning!



Hjälpsam, snäll, omtänksam och ärlig, det kan jag skriva under på att du är.



Kram på dig

2010-07-30 @ 00:42:31
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0