*Budgivningen

gick väl inte som vi hoppades på.. :-(

Det var vi och en till budgivare som fightades på slutet och tillslut fick vi lov att ge oss :-(

Men men, kommer förhoppningsvis ut nya FINARE lägenheter snart.. :-)


På förmiddagen så åkte jag till Falun och hälsade på mamma på hennes jobb, fick lite post av henne + att hon hade tagit med sig lite av mina stallkläder :-)

F har åkt till jobbet och jag har rätt tråkigt.
Var ut med Zotis en snabbis, tränade en del kontakt och korta sträckor fotgående. Han blir duktigare och duktigare, och ÄNTLIGEN kan jag berömma med kamp/lek! Förut har han krävt godis för att göra något "jobbigt" men nu accepterar han lek som beröm, hur roligt som helst! :-)


Revbenen känns bättre för var dag, snart törs jag kanske hoppa upp på en häst :-)
Det jag bävar mig mest för är att hoppa av..

Läste på Maja O's FB att det är 8 veckor kvar till hästskötardiplomeringen, sjukt!
Det praktiska oroar jag mig inte alls över, men det teoretiska!
Foder är det svåraste som finns, jag har ångest över det!

Så finns det någon vänlig själ därute som är bra på att räkna foderstater, kolla foderanalyser osv, så hojta till!

Nu ska jag dricka upp mig Smoothie, bye bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

foder är ju intressant :) tycker det är roligt att räkna foderstater :)

2010-03-10 @ 17:44:42
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0