*Dagen

Idag känner jag mig ännu bättre!! :D :D

Var till Kupolen och in på Kicks, skulle köpa mig en foundation-borste, men icke, dom skulle komma in imorgon, men det blev en rouge-borste iaf :)
Sedan åkte vi till Djurmagazinet, provade ut ett halsband och ett koppel, träffade på Sofia, Zotis blev väldigt glad då han fick både korv och godis av snälla hon :)
Sedan valde han även ett grisöra som verkade mumsigt, bortskämd hund..

Handlade på ICA Maxi, sedan åkte vi till F's mormor med lite varor, var så fint väder att jag gick hem med Zotis därifrån.
Första promenaden med honom på 2 veckor, gick finfint! Han var så snäll :)

Har ätit fiskgratäng och rivna morötter idag, det är så gott!


Igår såg vi Da Vinci koden, riktigt bra film enligt mig, så idag började vi se nästa film, Änglar och Demoner.


Nu ska F till gymmet och jag funderar på att mixa ihop en tropisk smoothie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0