*Falun

Kom precis hem ifrån stallet, varit där med Sofia :)
Hon och Anna hoppade pållarna i ridhuset, jag försökte ta lite kort, men det är något knas med kameran :(
Det blir ljusa ränder över alla kort så fort jag tar kort mot ett fönster utan blixt. Så har det inte varit förut! :(

Dom var iaf duktiga när dom hoppade ^^


Snodde bilden av Sofia, hoppas det är ok! :)
Är iaf blekfisen jag på bild tillsammans med goa TC :)
_

Nu ska jag duscha och sedan brumma till Falun, ska möta upp mamma för en fika, trevligt!

Imorgon har jag TC första gången ensam, men det ska nog gå bra! Sofia har lärt upp mig ;)

Bya bye sålänge

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, jag ska lära dig allt jag kan, haha! Kramis

2010-03-27 @ 00:51:12
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja jag är verkligen supernöjd med köket nu! :D

2010-03-28 @ 12:02:22
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0