*Gårdvik snart

Jag och Zotis tar bussen till Falun vid 14-tiden, mamma hämtar oss där :-)

Ska bli skönt att åka ut på landet ;-)



Visningen igår gick bra, fin lägenhet.
Väldigt gamla tapeter och ytskikt, men samtidigt väldigt fräscht!

Så vi får väl hoppas på det bästa! ;-)

Min hjärna snurrar på högvarv med en massa inredningstankar, gardiner, färger osv osv.

Jag älskar att inreda, och jag ser verkligen fram emot att få inreda från början!


Nu ska jag ta en dusch, tvätta håret med silverschampo som jag köpte igår, få se om det blir lite ljusare ;-)
Klippte mig ju för en vecka sedan + att jag färgade håret, är supernöjd! Meeen, jag skulle vilja få den "gulaaktiga" nyansen lite ljusare, så jag testar med lite silverschampo!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0