*Lägenheter

Har kommit ut två nya lägenhetsannonser.
En med för dyr hyra, men iaf värd att kolla på, så man vet hur "den typen" av lägenhet ser ut, den skulle vara fristående iaf.
Men som sagt, hyran är för dyr sålänge jag är utan jobb.

Sedan en tvåvåningslägenhet, hyran är i gränsfall och utropspriset är oxå gränsfall för högt, beroende på hur många budgivare det alternativt skulle kunna bli.

Men men, värt att kolla iaf.

Det skulle sitta jäkligt fint med en flytt snart, är så trött på det här.. :(

__

På tal om flytt, kolla in DETTA hus.
Jag tycker att det är såååå fint!!!

Skulle inte tacka nej om jag blev erbjuden att flytta dit ;)
Ligger i Hosjö gör det.

Kommentarer
Postat av: Gemma Johnson

gud vilket fint hus! hur mås det i revbenen nu då? kram!

Postat av: Malin

SHIT va F I N T !

2010-03-31 @ 15:21:54
URL: http://malvaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nu hänger jag inte med.... skulle inte ni flytta till skräckbacken?? F'låt... skräddarbacken mena jag ;o) Blev det inget??

Kram

2010-04-07 @ 19:19:38
URL: http://vitherdehund.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0