*Om mig själv

Här är 5 speciella saker om mig:

1. Är sjukt mörkrädd, ser mig om hela tiden ifall någon förföljer mig.
 
2. Blir tokförbannad om jag hör någon prata om AmStaffar, Pitbulls osv som kamphundar, jag hatar ordet KAMPHUND, det finns inget som heter kamphund.

3. Är sjukt pedantisk, kan inte blanda brunt/svart, inte mässing/silver på hästutrustning, vill helst matcha schabrak, benlindor och ridbyxor.

4. Köper inte Coca Cola pga att dom sponsrar rodeo, läser alltid på innehållet av kyckling och kött. Jag vägrar köpa något som är halal-godkänt.

5. Är världens BÄSTA storasyster ;)



Kommentarer
Postat av: emelie

Sv; taack då ska jag kolla lite där! :D Visste inte att du hade blogg , ska börja följa dig med bloglovin ! :D

2010-03-18 @ 19:15:49
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0