*Rengjord hund

Tröttnade på att Zotis luktar illa och är riktigt skitig, så jag tog tag i saken och stoppade honom i badkaret.
USCH vad lortig han var...

Han luktar nu gott och är så mjuk och gosig i pälsen!
Verkligen kanonbra schampo och balsam Sofia tipsade om, TACK!

Så fort han har torkat helt så skall jag borsta honom ordentligt, få se om husse märker något inatt när han kommer hem ;)

Har haft ont i huvudet hela långa dagen, har dte fortfarande..
Spänningshuvudvärk som kommer och går alltför ofta, är spänd i käkarna och hela ansiktet nästan.
Ansikts och huvudmassage skulle inte sitta fel, en del spänningar släpper ju då.

Har varit lite depp hela dagen, är så tråkigt att aldrig ha pengar..
Tur mamma är skyldig mig lite pengar, för 1april skall Zotis försäkring vara betald, har ångest inför varenda räkning..

Skulle så gärna vilja ha ett jobb, kan jobba hur lite och hur mycket som helst, nästan iaf!

Nu ska jag äta en baguette och drömma mig bort.

Bye!


Längtar till sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0