*Stallet

Var med Sofia till stallet på em, trevligt!

Provade rida lite även denna gång, revbenen kändes bättre idag.
Men HALLÅ, vart är min styrka, min kontroll, min sits??
Känner mig som en nybörjare när jag skumpar runt i sadeln, hua..

Men men, det kommer så småningom hoppas jag :)

Tvättade TC så han är förhoppningsvis ren och fräsch :)


Jag & Fabius i somras ♥


Nu när jag känner mig bättre i revbenen så ska jag försöka komma igång igen, är så trött på mig själv och min kropp.

Jag ska FÖRSÖKA följa med F ut på fm när han går promenad med Zotis på fastande mage.
Ska även försöka gå en längre promenad innan frukost.
Förhoppningsvis komma igång med ridning.
Äta regelbundet.

Vi får se vart detta leder, men jag hoppas såklart att jag kommer i mina favoritjeans snart..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer snart igång med ridningen och då känns allt bättre ska du se!



Jag tycker du var duktig med TC trots ömma revben! Han hälsar och tackar för badet. Kram

2010-03-17 @ 15:13:13
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0