*Helgen

I lördags hade jag hand om TC, red dressyr på ridbanan och han kändes jättefin, det var riktigt roligt att rida!!
Efter ridpasset så åkte jag och Zotis till Gårdvik, mamma och pappa var Ella-vakt då Erica och FredrikB var bjudna på Finlandskryssning :)

Ella är som vanligt världens sötaste unge ♥

Gav mamma en tidig Mors-dagpresent i form av en låda med massa olika ostar ock kex + en flaska vin, så på lördagskvällen när Ella hade somnat så åt vi ost, kex och vindruvor, underbart gott!

På söndagen så väcktes jag av Ella, gav henne välling i min säng och sedan somnade hon PÅ mig och vi sov i 1½ timme :)

Senare kom grannen Emma + hennes kompis ner, Sally valpade för fullt så nu är Baileys pappa på riktigt.
Det blev 8 stycken valpar, 4 tikar och 4 hanar :)

Åkte till Isala och mamma var på tömkörningskurs med Filippa, dom var jätteduktiga och fick mycket beröm!

Mamma leder Filippa som för första gången har tömmar bakom sig, i tömmarna håller Christina Hahne.


Emma, Alice och Ella :)


Klimpen och Zotis kunde ligga ute i det härliga vädret, Zotis älskar det!

På söndag eftermiddag åkte jag direkt till Lisselhaga och red TC, red en sväng på banan igen, han kändes fin då också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0