*Helgen

I lördags var jag med Sofia och TC till Leksand på hopptävling.
Dom var duktiga och Sofia var nöjd :)



På söndagen longerade jag TC, fixade mockning och foder samt lunchfodrade alla hästarna.
Sedan åkte jag till A och mockade där, hon var på tävling i Karlstad.
Åkte sedan vidare mot Hillersboda.
Syrran red Quattro för Annika G.


Sedan skulle jag ha HK-ridning, men det blev avbokat i sista sekund.

Lekte med en superspeedad Ella som for runt som ett riktigt yrväder.

(lägg märke till texten på t-shirten) ;)

  
Det skall börjas i tid, en riktig hundtränare, det är vad hon är!






Zotis fick vara modell för en gångs skull :)

Åkte sedan med mamma till Isala och gick med Filippa Q (Agrippas treåriga "föl")


Sedan kom Erica och Ella förbi, Ella kunde ju inte motstå en ridtur på bästa Pilen.
Pilen stod så stilla han bara kunde och såg väldigt stolt ut när Ella satt på hans rygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0