*Stress och ångest

Blir så jäkla irriterad på mig själv, är så typiskt mig att plugga dagarna innan BARA.

Jag vet redan nu att jag INTE kommer att klara alla delrpov imorgon, det har jag redan ställt in mig på.
Men jag får göra mitt bästa, så hoppas jag att jag iaf klarar några.

Men samtidigt så VET jag att jag skulle KUNNA klara det OM jag hade börjat plugga i tid, DUMMA, DUMMA mig!

Idag har jag gått med konstant huvudvärk hela dagen, detta pga stressen inför imorgon, för jag vill ju egentligen klara det, trots att jag insett att det är helt omöjligt.

Det är så mycket saker och jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag tror att jag ska läsa på foder och longering mest, låter det bra?

Nu ska jag fortsätta att läsa, sen hämta F på hans jobb, sen ska han förhöra mig, sen ska jag duscha och sen sova.

Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till stumpan! Kram

2010-05-05 @ 21:51:39
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0