*Pyssel pyssel

Åh det är såå mycket som jag vill ha till lägenheten just nu!!

Sovrum:

Väggarna skall målas vita, dom är nu i två olika nyanser av brunt/beige..

   

Gästrum/Datarum:

Väggarna skall tapetseras om i någon ljus färg.

Vardagsrum:

Väggarna skall målas om i någon ljus färg, antagligen vitt.

 

Köket:

Bröstpanel skall spikas upp i resten av köket (är bröstpanel längs en vägg) och den skall målas i en beige färg, ovanför skall det vara vitt som nu.
Letar efter en tapetbård, den skall vara beige med vita dalahästar, finns det en sådan tro?
Skåpsluckor skall målas vita.

 

Badrum:

Om jag får drömma så vill jag ha helkaklat badrum, men det duger även som det är nu :) Lite tråkig färg nu bara, ljusblåa väggar....

  

Kommentarer
Postat av: Gemma Johnson

Heej :) Hur är det? Nu får du uppdatera lite tycker jag! :) Gärna hästbilder! :) kram!

2010-11-17 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0