*Ännu en vecka med jobb!

Ja, jag fick en till vecka med jobb, så härligt!!!!
___________

Igår var jag till Mora då Annica skulle träna med Tiger & Bristol, jätteroligt att träffa henne och hästarna, saknar dom!! Annika G, Zotis och katten var också med. Haha, ja, Annicas ena katt hade följt med i transporten tillsammans med hästarna!
__________

Idag gick jag upp ganska tidigt och tog ut Zotis, sedanåt jag frukost och åkte till ICA Maxi för lite handling. Sedan ringde Lisa och frågade om jag hann ta ut Joisan en sväng, så jag gick en sväng med henne och Zotis innan jag åkte med Lotta till jobbet.
Byggde vidare tillsammans med Sofia, det blir riktigt fint!

När jag kom hem så tog jag ut Zotis på en långpromenad.

Tänkte att jag skulle plugga lite nu, men motivationen försvann helt. Ska nog ta en skön dusch innan jag går och lägger mig, ska bli skönt med en tidig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi får se om vi får någon ordning i den där butiken! =) Just idag kändes det lite hopplöst.



Ses imorgon med nya friska tag... Yah!!!



Kram på dig

2010-10-05 @ 22:38:59
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0