*Bloggtorka!

Hahaha, fick en kommentar ifrån Sofia, hon tyckte att jag skulle uppdatera bloggen lite :)

Men jag vet inte alls vad jag ska skriva om!
Kanske ska skriva flera inlägg varje dag nu, då har hon en hel del att läsa när hon kommer hem ifrån Egypten :)

Lilla Tippan är här, Zotis är såklart jätteglad över det och vi tvåbenta med såklart -hon är ju så go den lilla vovven!
Har TC tills slutet på nästa vecka också, skoj!


Har varit hos Annica nästan varje morgon och fixat stallet med Bristol och Krabban då Annica och Tiger har varit i Flyinge och tävlat :)
Älskar verkligen att tillbringa morgonen i stallet!

Annars rullar väl allt på "som vanligt" här hemma, försöker få inspiration till att måla om stora förrådet, men det kommer bli krångligt som tusan då det är så stort + att det är väggmonterade hyllor så det blir en massa småpyssel.
Vi ska iaf börja med hallen snart, inredningen är köpt så nu är det bara nya tapeter kvar. Det blir vävtapeter som jag sedan kommer att måla.
Men nu till frågan, vilken färg???
Hatthyllan och skohyllan är vita med "silverdetaljer", sedan kommer det upp en vit tavellist också. Jag vill ha en ljus hall, men det blir nog kanske för mycket med vita väggar också? Kanske ska ha väggarna antingen i en mild grå färg eller kanske en beige?? Hjälp mig nu!
 (det blir ju vitt och beige i köket)

Nä, nu ska jag kura ner mig i sängen, med en bok kanske?

Godnatt gott folk och lämna gärna en kommentar ellet två, är så tråkigt att blogga när man inte får någon respons..


Snart är vintern här! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

kanske en varm men ljus grön färg :)

2010-10-21 @ 22:27:40
URL: http://emmizenboy.blogspot.com
Postat av: Sara o Ada

Beige! Grått är så.. Grått. ;)

2010-10-22 @ 16:38:50
Postat av: Hanna

Daniel återkommer om info ang bilderna.Vi har lite fullt upp som man kanske kan förstå här hemma.

Daniel fixar även bilder framkallade från fotolab om man vill ha det tex ,och även högupplösta bilder i olika storlek för nätanvändning =)

mvh/Hanna

2010-10-23 @ 13:55:20
Postat av: Sara o Ada

Prova ostron någon gång, det enda man kommer ångra när man är gammal och sitter på hemmet är sådant man aldrig gjorde. ;)



Jag oroar mig för att de inte kommer finna orsaken, det vore det allra värsta. Men man kan ju inte annat än att försöka hitta den och sen förebygga att det händer igen, ifall det skulle vara diskbråck.

2010-10-23 @ 19:55:01
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Rikardsophie

Thanks for the info!

2011-11-07 @ 14:09:33
URL: http://rikardsophie.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0