*Halalgodis

Hur vidrigt är inte det??????!!!!!!!

Jag som vägrar köpa kött från halalslaktade djur får leta som fan för att hitta något.
Dom flesta paketen med fryst kyckling t.ex, där är nästan allt halalslaktat, och jag vägrar stödja det.

Nu finns det alltså även halalgodis, med gelatin ifrån 100% halalslaktade djur, förjävligt rent ut sagt, jag mår så jävla illa.

Halalslakt är ett sådant fruktansvärt djurplågeri så jag kan inte sätta ord på det, så vidrigt så fy fan..
Har sett 10 sek av en film på youtube.se och det är det värsta jag sett i hela mitt liv. Trots att det är 4-5 år sedan jag såg filmen så sitter den stackars geten på min näthinna fortfarande.


Nej fyfan, våga vägra köpa sån skit. Stöd inte det djurplågeri som ligger bakom dessa varor, lägg hellre ut lite extra pengar och ät maten med gott samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0