*Kulet väder och mammabesök!

Hua vilket kulet väder det är idag! Alldeles gråmulet på himlen och -grader..

Var ut med hundarna på promenad på förmiddagen, gjorde ett "godisspår" till lilla Tippan och kastade boll åt Zotis, tror att båda hundarna uppskattade sina respektive aktiviteter! :)

Sen på eftermiddagen så kom mamma förbi! ♥ Hjälpte henne att beställa görsnygga prylar ifrån Jotex.se, kommer bli sååå fint i deras vardagsrum nu när det blir klart, nytapetserat och nya textiler!

Älsklingen kom hem ifrån jobbet för en stund sedan och ligger nu och sover, sedan skall vi till stallet. Jag tänkte rida på slingan och han får gå med hundarna - två flugor i en smäll kan man säga!


Efter stallet MÅSTE jag plugga, har ett arbete som ska vara inne på onsdag och det är ett grupparbete, svårt att ha grupparbete med människor man aldrig träffat.. Så ikväll skall vi "träffas på internet" och diskutera hur vi ligger till osv.

Ska försöka ta lite kort på saker som skett här i lägenheten och lägga upp, men jag kanske skall vänta tills hallen är färdig och tills mina prylar till vardagsrummet har kommit, vi får se!


Hoppas, hoppas verkligen att jag kommer ha tillräckligt med pengar för att åka utomlands med älsklingen framåt våren..

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Johanna :)

2010-10-24 @ 20:00:03
URL: http://emmizenboy.blogspot.com
Postat av: Ada o Sara

Ja visa lite före och efterbilder på det ni gör i lägenheten, kul att se för oss som bor en bit bort och inte kan hälsa på så ofta som man skulle vilja. :)

2010-10-24 @ 20:11:38
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0