*Några timmar i skogen

Igår fick jag sms av Lisa som undrade om vi ville hänga med till skogen och träna.
Så F tog ut Tippan på en promenad här hemma och jag och Zotis följde med Lisa, Texas, Hampus och Joisan ut till Bäsna.

Lisa gick ett personspår till Joisan först, sen tog vi ut Zotis och Lisa höll i honom medan jag gick ett rakt spår på ca 75-100m. Zotis blev orolig när jag försvann och Lisa satt då in honom i bilen igen.
Jag kom tillbaka och vi tog hundarna och barnen och gick en härlig sväng i skogen.
Spåren hann nog ligga nästan en timme innan vi spårade.
Joisan var först ut och jag tror Lisa var jättenöjd med henne! Skoj!
Sedan var det dags för Zotis första personspår, han hittade spåret direkt och följde det väldigt noggrant, han hittade första godisen och blev nog lite paff, men glad! Sedan spårade han vidare och skulle korsa en stig (jättesvårt att ha stig att korsa i spåret) så han virrade runt en stund, men sen hittade han spåret igen och spårade till slutet där jag lagt godis.
Så duktig och det var sååå roligt!!

Detta skall vi göra oftare!


HAHAHAHA, sååå rolig bild på Zotis!! Killarna kastade kottar till honom, vilket han älskade!!


Fina Zotis! ♥


Fina Joisan!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha vilken bild=) Han såg ut så mest hela promenaden tror jag=) Det va jätte kul å två lyckade spår=) Kan inte bli så mycket bättre.

2010-10-27 @ 14:20:27
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0