*Tvättdag!

Idag har jag tvättid mellan 12-17, så maskinerna snurrar för fullt ute i tvättstugan samt att jag är inne på maskin 2 här inne i lägenheten, shit vad tvätt vi hade denna vända, men det har iofs varit fullt i tvättstugan alla tider jag har kunnat så..


Har jobbat på Djurmagazinet hela veckan och det är jätteroligt! Så nu måste ni ta en kik in där och se vad fint det blir, än är det dock långt ifrån klart, men det blir så fint så!

Snart kommer älsklingen hem, så då ska jag åka och rida TC tänkte jag, var ett tag sen nu, så det ska bli härligt.
Imorgon följer jag med Annica till Mora då hon ska träna med pållarna, skoj!


Letar bil gör jag också, så vet ni någon billig och bra bil, snälla säg till! Och med billig, så menar jag BILLIG.


Jag saknar denna lilla tjej otroligt mycket, hoppas verkligen att jag får träffa henne idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0