*Vackert höstväder

Imorse tog jag en underbar promenad med Tippan och Zotis uppe i skogen, det var riktigt varmt och skönt i solen och hundarna verkade gilla promenaden!
Hade kunnat gå riktigt långt, men det blev en kortare tur då Tippan har lite ont i ett ben och Zotis klev ju på en rosentagg häromdagen så han haltade rejält igår, idag verkar han dock vara ohalt.

Annars har det inte hänt så mycket idag, mest aktivering av hundar, longering av en PIGG TC och även lite filmmys nu på kvällen..

Nu ska jag ut på en kvällspink med hundarna, sen ska jag krypa ner i sängen och sova.

Ska försöka ta ut kameran någon dag, har helt tappat lusten för att fota.. Men lite nya bilder behövs nu!


Åh, vad jag längtar efter snön!!

Kommentarer
Postat av: Sara o Ada

Vi ska till en veterinär den 4/11 som jag blev rekommenderad av en annan veterinär, han gick själv med sina hundar till den vetten om det var ngt han själv inte kunde göra. Så jag hoppas att vi har en riktigt bra vet på G. :)

2010-10-24 @ 14:17:15
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0