*Förändring

Behöver förändring i mitt liv, ska försöka skapa nya rutiner.

Ska gå längre promenader med Zotis.
Ska ändra mina matvanor till det bättre.
Ska försöka komma igång och träna med mamma, det är gratis, har ju inte råd att betala träning.

Jag hoppas verkligen att detta håller, jag vill verkligen.


Så nu när älsklingen kommer in från cykelturen med Zotis så ska vi skriva matlista för veckan och sedan åka till ICA Maxi för storhandling.

Jag måste försöka äta riktig mat 2 gånger om dagen, jag slarvar så jäkligt med det.


En 4 år gammal bild på mig när jag var blond och smal.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin bild på dig stumpan! Kram

2010-09-23 @ 23:58:29
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0